Er zijn genoeg boeken te verkrijgen over innovatie, marketing en strategie. Waarom dan nog extra boeken? Simpel, om de wereld te blijven verfrissen.
"Ga Vreemd!' gaat over je onderscheiden. En hoe innovatie je daarbij helpt. Als je onderscheidend wilt zijn, kun je niet anders dan innoveren. En gelukkig is innovatie eigenlijk best makkelijk, zolang je je gezond verstand gebruikt. En combineert. Antennecreativiteit is de spil van het boek. Want waarom steeds het wiel opnieuw uitvinden? De hele wereld is een grote boekenkast vol ideeën die wachten om opnieuw en elders gebruikt te worden. Je hoeft alleen de juiste ideeën er maar uit te pikken en toe te passen. En dat gebeurt in 'Ga Vreemd!'
Het boek 'Branchmarking' is een snackback. Op iedere pagina vindt je inspiratie, ideeën en concepten. Het boek moet niet gezien worden als een nieuwe theorie. De basis ligt vooral in de praktijk van alledag. En dat is dan ook het doel: ervoor zorgen dat je verfrist tegen de wereld aankijkt.